Известие

Collapse
No announcement yet.

Спирачна система Алфа ромео 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Не трябва да обезвъздушаваш на запален мотор. Чрез сервото правиш голямо налягане в системата и там където има въздух течността се разпенва и образува още повече балончета. Също и на загасен мотор помпането трябва да става плавно. А не рязко и със сила.

    С вакум помпа не можеш да обезвъздушиш АBS-a лесно. С нея ще изразходиш доста течност докато изкараш въздуха.

    Класическия тип е най-добър, освен ако нямаш машина която да циркулира течността, но такива са скъпи.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #47
      Вече ти е обяснил колегата.
      А помпата също разпенва течността, когато има въздух.
      Аз винаги действам на загасен двигател. Като не бачка сервото, не може да натиснеш рязко.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
        Ok, благодаря.

        А какво се случва точно, че трябва да се изключва ABS? От любопитство питам.
        Спира ABS-а.

        Comment


        • #49
          Аз да добавя колеги имам следния въпрос пак алфатаа ми след смяна на лагер-помпата на съединителяяя понякога сутринта като я запаля и неще да минава на 1-ваа после я загасям помпя педала и после като запаля няма проблем.. това става при студен двигател... а както и в темата писах за спирачките ... каква е причинатаа.. а и възможно ли е да е свързана със спирачките ми
          Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от deznam Покажи съобщение
            Аз да добавя колеги имам следния въпрос пак алфатаа ми след смяна на лагер-помпата на съединителяяя понякога сутринта като я запаля и неще да минава на 1-ваа после я загасям помпя педала и после като запаля няма проблем.. това става при студен двигател... а както и в темата писах за спирачките ... каква е причинатаа.. а и възможно ли е да е свързана със спирачките ми
            Има останал въздух. Посети някой автосервиз,за да го "изгонят". По вторият въпрос мисля, че сам си си дал отговор.
            И трето-няма връзка едното с другото.

            Comment


            • #51
              kremon доста свързано имат ,защото лагер помпата при 156 използва спирачната течност т.е са към едно със системата за спирачките
              Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от deznam Покажи съобщение
                kremon доста свързано имат ,защото лагер помпата при 156 използва спирачната течност т.е са към едно със системата за спирачките
                Само казанчето им е общо. Системите са отделни.

                ---------- Post added at 09:28 ---------- Previous post was at 09:27 ----------

                Първоначално публикувано от deznam Покажи съобщение
                Аз да добавя колеги имам следния въпрос пак алфатаа ми след смяна на лагер-помпата на съединителяяя понякога сутринта като я запаля и неще да минава на 1-ваа после я загасям помпя педала и после като запаля няма проблем.. това става при студен двигател... а както и в темата писах за спирачките ... каква е причинатаа.. а и възможно ли е да е свързана със спирачките ми
                Вероятно си е тръгнала помпата.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от kremon Покажи съобщение
                  Спира ABS-а.
                  Ясно ми е, че спира. Въпроса беше ако някой може да обясни малко по подробно какво се случва....


                  Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
                    Ясно ми е, че спира. Въпроса беше ако някой може да обясни малко по подробно какво се случва....
                    Цък

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
                      Ясно ми е, че спира. Въпроса беше ако някой може да обясни малко по подробно какво се случва....
                      Принципно поведението на ABS - а се изразява в затваряне притока на течност към определени колела или пращане на серии от импулси към тях. Всичко това пречи на обезвъздушаването.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от kremon Покажи съобщение
                        Колега, тук за трупане на мнения не раздават бели мечета като игрите на Кока Кола. Но мерси все пак

                        За да не съм спам, тези дни ще обезвъздуша с изгасен двигател и ще дам инфо за резулата.

                        ---------- Post added at 20:15 ---------- Previous post was at 20:14 ----------

                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Принципно поведението на ABS - а се изразява в затваряне притока на течност към определени колела или пращане на серии от импулси към тях. Всичко това пречи на обезвъздушаването.
                        Това беше полезно. Мерси


                        Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                        Comment


                        • #57
                          А класическия начин с единия в колата и другия в канала няма ли да е най-добре ??
                          Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от deznam
                            А класическия начин с единия в колата и другия в канала няма ли да е най-добре ??
                            Има и опция, човек сам да си обезвъздуши системата.

                            За целта трябва Бурканче/тубичка , гъвкаво малко маркуче, който да уплатни пробката за въздух на спирачния апарат и ключ 8.

                            Процедурата е повече от проста:

                            Пълни се казанчето догоре, в тубичката трябва да е на 1/2 пълна и в нея се потапя маркуча, който е захванат за пробката.

                            Отваря се пробката и се сяда в колата. Натискането на педала трябва да е нормално бавно. (без резки натискания), че да не изхвръкне маркуча от пробката.

                            На всеки 5 натискания , пълни се догоре казанчето, и така горе долу 15-20 натискания. Предполага се, че няма начин да има въздух м/у казанчето и пробката, тъй като много течност е минала.

                            И тук е хватката, при натиск на педала!
                            От маркучето излиза въздух + спирачна течност. Но като се върне педала, той засмуква само спирачна течност, която седи в тубичката, а въздуха излиза във вид на мехури в тубичката

                            Затваря се пробката, тубичката се се изпразва до 1/2. Същата спирачна течност се ползва пак за пълнене.

                            И така всички пробки в системата.

                            Аз съм следвал следния ред:
                            1) Задно дясно колело.
                            2) Задно ляво.
                            3) Предно дясно.
                            4) Предно ляво.

                            По този начин не само се обезвъдушава системата, но на практика се сменя абсолютно цялата течност в нея. И ако има буклуци, всичко излиза в дъното на тубичката.

                            Сам съм измислял тази процедура, като за първи път я тествах на Москвич 2140 (който има по 3 пробки на предните апарати!) , и резултата беше повече от перфектен.

                            Предимството на този метод, че не изпитваш никаква умора, тъй като винаги педала ти е мек (пробката винаги е отворена), като най големия кеф е когато приключиш с последната пробка и я затвориш. и ХОП ... педала изведнъж е твърд като камак .

                            Много е важно маркучето! Трябва да е гъвкав , оплатнява пробката и подходящо дълго (нито много къс, нито много дълаг) , горе долу едни 20-25 см.

                            Може да се ползва и стъклен буткан, като идеята някой да зяпа дали спира да излизат балончето от маркуча. Но като човек е сам, това не е от значение

                            Дано този пост да ви е от полза на който му се е наложи
                            Тъй като на времето, ми се наложи сам да обезвъздушавам задните апарати на бай Мох, че нямаше кой да ми помогне. Та трябваше да измисля нещо на момента, та се сетих, че имам ключ 8 , маркуче в аптечката и една тубичка в багажника. Купих една тубичка спирачна течност и си изпълних тази процедура.

                            П.С: Винаги като се тества, първия път трябва да е с много бавна скорост на равен терен (желателно да е с наклон нагоре).

                            AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                            AR 155 2.0 16v SUPER
                            Toyota Corolla 2014 S Premium
                            Moskvich 2140

                            Comment


                            • #59
                              Имам само една забележка към гореописаната методика. Това, че ако се връща обратно в казанчето излязлата през маркучето течност, да се огледа течността дали е бистра. Ако е мътна, може да има ситни мехурчета въздух в нея и не е добре да се сипва обратно. Като се остави да престои известно време, мехурчетата ще я напуснат и тогава може да се ползва отново.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X